Aanbod wandel- en fietskaarten

Wandelen

Gelukswandeling

Vertrekpunt: aan de kapel naast het gemeenteplein
Wandelafstand: +/- 9,5 km

Deze wandeling leidt je naar mooie plekjes in onze gemeente en is voorzien van verschillende tussenstops waar je spreuken, verwerkt in heuse kunstwerkjes van airbrushkunstenaar Jo Beerden, tegenkomt. Bij de spreuken zit ook steeds een korte toelichting om wandelaars te inspireren om vol goede moed hun eigen geluk te creëren.

Een kaartje met houten sleutelhanger kost € 2,50 (+ eventuele verzendingskosten) en is te verkrijgen bij:

• Spar, Pastorijstraat 20, 3850 Nieuwerkerken (gesloten op maandag, open op zon- en feestdagen)
  • Proxy Delhaize Nieuwerkerken, Mouveldstraat 20, 3850 Nieuwerkerken (gesloten op dinsdag, open op zon- en feestdagen)
  • Bakkerij Leslie, Kerkstraat 108, 3850 Nieuwerkerken (maandag en dinsdag gesloten, zondag open tot 12 uur)
  • Café Lievenshof, Klein Tegelrijstraat 85, 3850 Nieuwerkerken (gesloten op woensdag)
  • B & B Beuk en Bos, Beukenbosstraat 20, 3850 Nieuwerkerken
  • Sociaal Huis, Kerkstraat 113, 3850 Nieuwerkerken (enkel op afspraak)

Fietsen

Fietsroutenetwerk Limburg

Het hele fietsroutenetwerk Limburg op 1 kaart! Met deze supergedetailleerde Limburg-fietskaart rij je probleemloos van knooppunt naar knooppunt en weet je op elk moment waar je je precies bevindt.

Prijs: € 9,50 (+ eventuele verzendingskosten)

Mountainbikenetwerk Euregio

Onze gemeente maakt deel uit van het 672 km lange 'Mountainbikenetwerk Zuidelijke Grensstreek Euregio BMG'. Dit mountainbiketraject is opgesplitst in verschillende routes.

Bijkomende info is te verkrijgen op www.mountainbikenetwerk.eu

Prijs: € 10 (+ eventuele verzendingskosten)

Kapelletjesroute

Deze route verbindt de kerken en talrijke kapelletjes van de 4 deelgemeenten van Nieuwerkerken en is met zwarte pijlen bewegwijzerd.

Vertrekpunt: sociaal huis Kerkstraat 113, 3850 Nieuwerkerken.

Een gemeenteplannetje met de Kapelletjesroute (22,5 km) is gratis te verkrijgen.

Deze kaarten kan je verkrijgen bij de dienst vrije tijd, sociaal huis, Kerkstraat 113, 3850 Nieuwerkerken.