Bestuur

Hier vind je alle informatie die betrekking heeft op het gemeente- en OCMW-bestuur zoals o.a. de verschillende organen met bijhorende publieke verslagen, de beleidsdocumenten, de procedure voor klachtenbehandeling, ...

Er kan aangevraagd worden om de besluiten (behalve persoonsgegevens) die in de lijsten vermeld zijn in te kijken in het sociaal huis, Kerkstraat 113. Hiervoor neem je contact op met het secretariaat via secretariaat@nieuwerkerken.be.

Het is ook mogelijk om tegen een besluit een klacht in te dienen. We verwijzen hiervoor naar de klachtenwegwijzer.

Contact & openingsuren

Kerkstraat 1133850Nieuwerkerken
fax
E-mail ons

Vandaag

gesloten

Morgen

gesloten

Een afspraak maken is verplicht!

• Plan zelf je afspraak voor de dienst burgerzaken via de afsprakenmodule.
  • Maak een telefonische afspraak met de sociale dienst, de dienst vrije tijd en de dienst ruimtelijke ontwikkeling via www.nieuwerkerken.be/contact.
Meer openingsuren